/ fish & co

September 28, 2006 at 10:38 pm (Ramblings -)

Today was alright. Thought working at Fish & Co seems like a not bad idea. But have to work both days on weekends. What happens during camp? Don’t know… ): Since I’m not receiving anymore news from Starbucks, thought that maybe I should go Fish & Co. Hmm. X: Gotta make the decision as soon as possible…. IMM branch. Closing time is 11pm. Forgot to ask opening hour. Blah.
So not looking forward to the GL meeting tomorrow. Somehow it feels like it’s not going to be too interesting… HAIS.
YANZI’S CD (THE DELUXE VERSION) IS OUT! OMG OMG OMG!! I WANT I WANT I WANT. Too poor. ): I reserved it, but resisted the temptation to go and get it today. Or even take a look at it. S: I want all the versions suddenly. HAIS.
I want the song 永不放弃 (Won’t Give Up) by 5566. Anyone has it?

Advertisements

5 Comments

  1. shuxian said,

    hahahaha. I keep relating GL to guai lan. habit le. haha.

  2. slashmylove said,

    cos.. you are guailan!! hahaha

  3. siew said,

    hahaha.GL shuxian. pengz.

  4. anqi~ said,

    but i still dun noe wad’s GL? group leader? hahahahhaz

  5. stella said,

    yay, i love fishnco

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: